sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Sunnuntai,

Eilen olin kaverin kanssa kahvilla, tai siis se kahvilla, mä glögillä :lol:

Sitten kotiin parin kaupan kautta ja päikyille...kyllä on ihania nää viikonloput ja vastapainoa arjelle- ennen kun oli työtön niin ei ollut mitään väliä sillä mikä viikonpäivä on eikä ollut rakennetta viikossa ollenkaan.

Oon täällä vähän lenssussa mutta enköhän tokene. Oon juonnut jo kannullisen laihaa mehua, niistäminen kuivattaa ihon ja kropan hurjasti kyllä, suu on aivan kuiva kokoajan. Onneksi on saatavilla noita nenäliinoja, joissa on jotain voidetta mukana.

Sisko pyysi mua muuten lapsensa kummiksi, ihanaa. Liikutuin todella ja ajattelin ostaa lahjaksi ihan pernteisesti kultaa, vaikka semmosen babykokoisen ohuen ranneketjun jonka laattaa vois kaverruttaa yhden kiva Raamatunlauseen. Pitää muutenkin vähän lukea netistä noista kummijutuista, en ole oikein perehtynyt kummin tehtäviin kun tää on eka kummilapsi.

Tehokasta ensi viikkoa ja ihanaa sunnuntain jatkoa,

Ei kommentteja: