maanantai 1. elokuuta 2011

Heippa

olin tänään sitten siellä henkilöstövuokrausfirmassa, enkä saannut valitettavasti sitä paikkaa, kun mun haastattelija meinasi, että heillä ei ole aikaa opettaa mulle niin intensiivisesti sitä työtä, kun ovat siellä tällä hetkellä kahden. :( Vähän hölmöä, kun kutsuivat mut kumminkin haastatteluun, ja olivat varmaan mun CV:nkin lukeneet (mulla ei ole paljoakaan kokemusta toimistosta) :D Ehkä niillä oli muutenkin jotain ongelmia ja kaaosta siellä, taisi olla parempi näin. Haastattelija esim. kysyi kuinka kauan tarviin aikaa jonkun cv:n pc:lel tallentamiseen, niiden hakijoiden profiilit tallennetaan firman omaan systeemiin) , aika vaikea vaan vastata tommoseen kun en ole eläissäni tehnyt :) ja sanoinkin sen sille tietty. Ymmärsi sentään sitten kertoa miten niiden firmassa toimitaan, on oma ohjelma ja pohja noita juttuja varten mihin ne tiedot sit täytetään yms. Vähän epämääräistä kun sai pihdein kiskoa tietoa omasta hommasta...ehkä sitä ärsytti mun paljot kysymykset, halusin vaan aidosti tietää mitä mun työhön kuuluisi.

Mutta nyt eka iso kuppi kahvia ja vähän Norjan muistotilaisuutta. Surullista musaa ;(

Ei kommentteja: