maanantai 15. elokuuta 2011

Maanantai

uusi viikko ja uudet kujeet :)

Olin aamulla yhdessä firmassa työhaastattelussa, se olikin tosi mielenkiintoinen mesta. Mun työkkärintäti varoitti mua siitä mestasta etukäteen. Tietty voisi työttömänä työnhakijana kysyä, miksi h:tissä mut sitten lähetettiin sinne. :D No, kokemusta rikkaampi.

Firma oli siis yhdistelmä vuokratyöfirmaa ja yksityistä työntekijä-välitystä joka siis välittää henkilöitä esim. vuokratyöfirmoille. Joo, ja vaativat maksun tietty tuota välitystä vastaan, eikä ihan pientä, jotain 2000 euroa pyytävät.:) Kysymys kuuluukin miksen ite mene niihin henkilöstöfirmoihin, siis oon tietty mennytkin. En oikein tiedä nyt tuon kanssa, tarviinko tommosta "apua" urallani...se ihminen ei ollut edes kovin kiinnostunut musta hakijana, luennoi vaan puoli tuntia firman toiminnasta ite, oli aika tylsää mulle mutta tsemppasin ja pysyin hereillä. ;)

Miehen kanssa ollaan onneksi saatu melkein sovittua yksi juttu. On ollut tässä vähän kriisiä. Meillä saattaa olla riitaa, mykkistä ja tommosta viikkokin, joo, tiedän ei ole OK mutta kun on molemmilla niin herkkä sydän ja paljon tunteita niin ei ihan viidessä minuutissa saa sovittua. Haastava tää suhde kyllä joskus on, mutta tähän mennessä ollaan saatu kaikki kismat sovittua, viides vuosi yhdessä pyörähti käytiin <3 mun elämäni rakkauden kanssa. :)

Ei kommentteja: