perjantai 4. marraskuuta 2011

Perjantaita...

Olin eilen työhaastettelussa eli vuokratyöfirmassa. Vaikutti ihan mielenkiintoiselta mutta puhelimet siellä soi 2 minuutin välein. On ihmisiä joilla on kovasti työkokemusta ja mulla ei ollenkaan. Kyseessä olisi joku Siemensin tytär, tuotantoapulainen eli kasaisin jotain osia yhteen, hmm tai siis juottaisin. Katotaan nyt, soittavatko.

Miehen kanssa on taas seesteisempää, onneksi. Tulihan tossa jo jauhettuakin, varmaan pari viikkoa. Joskus on vaan pakko laittaa kova kovaa vastaan. :)

3 kommenttia:

Lakka kirjoitti...

Tsemppiä työnhauille! Miten sen toisen oppisopimuspaikan kanssa kävi? Ja sitten sen hopeaseppäjutun kanssa?

Toivottavasti ootte päässeet isännän kanssa samalle aaltopituudelle taasen ja rauha on maas!

Elin@ kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Elin@ kirjoitti...

Oho nyt vasta huomasin sun viestin :)

Joo, siis mä valittavasti sairastuin ja sain sen vuoksi sitten kenkää kolmantena päivänä. Se ihminen siellä oli todella lyhytjänteinen ja soitin sen viikon perjantaina vielä uudelleen...ajattelin kysyä pysyykö kannassansa, kun kyse olisi ollut kumminkin kolmen vuoden opparista ja mua harmitti kovin kun noin nopeasti päättyi. Ei ollut kiinnostunut enään jatkamaan. :( Ystäväiseni joka on tosiaan kultaseppämestari pyysi mua mukana matkaan. Hän avaa nyt tulevan vuoden helmikuussa oman liikkensä Käsityöläispihalla, täällä Nürnbergissä. Kovasti houkuttaisi sekin homma. :)

Miehen kanssa sujuu jo mukavammin :)


edit. ihan typerää kun yritää muokata kirjoitusvirheitä niin jää tuo merkintä "poistettu teksti" :D