perjantai 13. huhtikuuta 2012

Viikonloppu :)

Mulle ja perheelle on tapahtunut ihan hirveästi kaikkea, jos kertoisin kaiken niin menisi varmaan tunti viestin kirjoittamisessa.

Oon koittanut käsitellä tapahtumia päässäni ja sydämmessäni mutta niinkuin kaikki tietää ei se aina ole niin yksinkertaista ja tapahdu "käskystä".

Mutta tää päivä on se, mitä meillä on konkreettisesti kädessä ja koitan nauttia siitä. Iloitsen esim siitä että työviikko oli oikein mukava. Mulla loppui koeaika ja iltapäivällä näköjään olivat laittaneet mun nimen ovenpieleen siihen kylttiin.

Meillä on myös ihana työharjoittelijatyttö Elisa joka auttaa meitä tosi paljon ja samalla oppii ite sairaalan hallinnosta asioita.

Kun oon vähän nutuuneen näköinen niin menin duunin jälkeen kemppariin ja kokeilin nyt uutta vaahtomaista hiusväriä. Siitä tuli kiva vaalea lopputulos. Ostin myös itseruskettavaa Dovea ja teen iltasella kynsihuollon. Nyt kasvislasagne ruoaksi ja lasi valkkaria.

Huomenna sitten matkalaukkua viemään omaan himaan ja A:n kultasepänliikkeeseen hengailemaan ja sitä moikkaamaan, toin sille Turun mustaa sinappia. (Se on Suomi-fani).

Ihanaa viikonloppua meille. :)

Ei kommentteja: