torstai 15. syyskuuta 2011

Torstaita,

työkkärissä olin taasen tänään, ja mun neuvoja ymmärsi yllättävän hyvin että en ole kiinnostunut nyt aloittaamaan sitä kolmen vuoden opposopimusta. Myönsi myös itsekin, että mun tilanne on aikas vaikea...ihan kiva kun ymmärtää. Tein mä mitä vaan tässä tilanteessa, teen "väärin". Jos koitan saada duunia ja lasta, oon sit ilman tutkintoa ja mahdollisesti loppuelämäni apulaisen töissä. Jos meen opposopimukseen, oon tosiaan vajaa nelikymppisenä valmis, jos siis selviin edes niistä tenteistä, työtön, ilman työkokemusta, lapseton. Jos aloitan opparin ja tuun raskaaksi kesken kaiken, opiskelu jää kesken, olen persaukinen, taas työtön, ei tutkintoa ja duunia mutta äiti-ihminen...argh.

Huomenna on onneksi työhaastis, henkilöstövuokrausfirma tietty. Jotain valmiiden osien tai tuotteiden lopputarkastastusta...hmm ne työskentelee SAP:n kanssa, ihan mielenkiintoista...huomenna sit selvii loput ja totuus hommasta.

Tänään ois taas jumppaa, kaupassa käyntiä ja tollasta.

Pahaa tekee myös miehen puolesta, sillä ollut taas kädet tunnottomana ja kipuja, eilen sit olitiin tuolla klinikalla (Missä olin muuten harjottelussa :D) ja semmosessa magneettitutkimuksessa löytyi ihan hirveen paljon välilevynpullistumaa, alkaa niskasta, selkään asti. Mitä tulevaisuus tuo tullessaan... :|

Kumminkin ihkua päivää ja loppuviikkoa meille!

Ei kommentteja: