lauantai 3. syyskuuta 2011

Viikonloppu

Kivaa! MItäs tänään tehdään?

Ilma on kaunis...mutta kuuma, taas on helle. :/ En ole ihan helleihmisiä jos ei ole tullut jos selväksi :D Tykkään syksystä, se on kyllä maailman ihanin vuodenaika. Kaunein, ja ilma on miellyttävin, viileä, raikas. <3

Oon miettinyt tuota oppisopimusjuttua koko eilisen päivän ja yön. Miettinyt aikataulua, sit omaa tilannettani. En tiedä onko järkevää aloittaa opiskelua juuri nyt?

Täällä alkoi uusi oppisopimusvuosi 1.9. Jos en pääse nyt poikkeuksellisesti aloittamaan pari viikkoa myöhässä, aloitus menee ensi vuoden syyskuulle. Eli 2012+3 vuotta, täyttäisin valmistuttuani 40 vuotta. Tämä nyt on ihan jossittelua, mutta jos työkkäri olisi jo kaksi vuotta sitten suostunut mun ehdottamaan kauppikseen, olisin jo tänä vuonna tai ensi keväänä valmistunut.

Missä vaiheessa lapsia, missä vaiheessa pääsen tienaamaan rahaa, että saamme oman ison huushollin miehen kanssa? Ei yhden palkasta voi kaikkea maksaa. Milloin nää kaikki asiat järjestyy oikein, meikäläistä väsyttää pikkuhiljaa! :(

Haaveita on, ja rakkautta oisi paljon annettavaksi lapselle tai lapsille mutta ikuisesti näitä juttuja ei voi lykätä. Miehet nyt voi hankkia tai yritttää hankkia lapsia niin kauan kuin paikat toimii mutta naisilla se ei vain ole niin. Mies itse on sanonut, että mun pitää itse päättää nää jutut, mihin haen ja mitä teen, se ei halua puuttua. Tietty toivoo, että mä olen onnellinen ja löydän sen oikein paikan. Koko elämäänsä ei voi kuitenkaan haaveilla ja suunnitella, tarvitaan myös tekoja.

Muihin aihesiin. Sain tehtyä jo vatsoja, jes, ja aamupalan korvasin prodejuomalla. Käytän Multaben- sarjan suklaanmakuista proteiinipirtelöä. Oon todennut sen hyväksi, vatsalle ja mielelle.

Tsemppiä meille tähän päivään!

Ei kommentteja: